Śląskie Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera wspólnie z Polską Agencją Inwestycji i Handlu S.A. realizuje projekt pn. „Standardy Obsługi Inwestora w Samorządzie”, który dofinansowany jest ze środków UE.
Głównym celem projektu jest zaangażowanie kadry kierowniczej i pracowników jednostek samorządu terytorialnego (dalej JST) w tematykę inwestycyjną, podniesienie poziomu ich wiedzy oraz podniesienie jakości obsługi inwestora w gminach województwa śląskiego.
Obecnie trwają szkolenia w ramach drugiego etapu projektu, w których biorą udział pracownicy Referatu Przedsiębiorczości i Obsługi Inwestora.
Strona wykorzystuje pliki cookies. Kontynuując przeglądanie witryny, zgadzasz się na ich wykorzystanie. Więcej
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.