kwiecień
Kwiecień w Raciborskim Inkubatorze Przedsiębiorczości
3 kwietnia 2018
126pr
Uruchom produkcję w oparciu o prace B+R, zainwestuj i zyskaj!!
9 kwietnia 2018

Śniadanie biznesowe w Inkubatorze Przedsiębiorczości

pr

Już 13 kwietnia w Pubie Piwnica Raciborska odbędzie się śniadanie biznesowe Inkubatora Przedsiębiorczości. Sesję networkingową poprzedzi krótki wykład Tomasza Markowskiego, który podpowie jak zarządzać sobą w czasie. Na wszystkich czekają pyszne przekąski oraz aromatyczna kawa. Zapraszamy na godzinę 8:15.

W trakcie spotkania każdy z uczestników będzie mógł krótko zaprezentować swoją firmę lub ofertę oraz wspomnieć jakich klientów szuka. W spotkaniu weźmie udział około 30 osób, dlatego warto zabrać ze sobą co najmniej tyle wizytówek. Jeśli część networkingowa okaże się za krótka będzie możliwość przedłużenia spotkania

 

Plan spotkania:

8:15-8:30 | Rejestracja uczestników, przyjmowanie wizytówek do loterii i powitalna kawa

8:30-8:40 | Rozpoczęcie spotkania – krótka prezentacja idei śniadań biznesowych oraz Inkubatora Przedsiębiorczości

8:40-9:00 | Wystąpienie gościa specjalnego, Tomasza Markowskiego z RUBIKON Grupa Trenerów Biznesu pt. „Zarządzanie sobą w czasie – kilka praktycznych i użytecznych wskazówek”.

9:00-9:30 | Networking w praktyce, czyli szybka sesja networkingowa

9:30-9:35 | Loteria wizytówkowa

9:35-10:00 | Śniadanie (szwedzki stół) oraz networking w kuluarach

10:00 | Zakończenie oficjalnej części śniadania biznesowego

Rejestracja: https://biznesowesniadanie.evenea.pl/

 

BIO gościa specjalnego

Tomasz Markowski – psycholog, trener sprzedaży, konsultant biznesowy, menedżer i przedsiębiorca, który przebył drogę od korporacji do własnej firmy. Obecnie aktywnie buduje i zarządza zespołem doradców i jednocześnie rozwija własną markę – RUBIKON Grupa Trenerów Biznesu. Jako trener ma za sobą ponad 800 dni szkoleniowych i ponad 4 000 przeszkolonych osób. Jest współtwórcą procesów Assesment Centre i Assesorem. Uczestniczył w projektach rozwojowych dla Menedżerów i Dyrektorów w Sieci Sprzedaży, a także w projektach wspierających Kampanie Sprzedażowe. Autor Podręcznika dla Doradców Klienta z branży ubezpieczeniowej pt. „Sprzedaż Doradcza”.

 

Rozmiar czcionki
Kontrast

Strona wykorzystuje pliki cookies. Kontynuując przeglądanie witryny, zgadzasz się na ich wykorzystanie. Więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zamknij