pr 1
Prezydent Mirosław Lenk laureatem „Śląskiego Wawrzyna”
23 stycznia 2018
pr
Eksport do Chin – cykl seminariów
25 stycznia 2018

Racibórz promuje się na billboardach największych miast Polski

1wrocław wizualizacjapr

Wrocław, Poznań, Katowice, Radom, Łódź i Częstochowa. Na terenie tych miast Racibórz będzie promował tereny inwestycyjne tzw. „nowej strefy” przy ul. Cecylii i Gospodarczej. W ramach kampanii, już w lutym, billboardy zachęcające do inwestowania w Raciborzu pojawią się przy głównych ulicach, centrach handlowych , lotniskach i trasach wylotowych tych kilku największych polskich miast. To kolejny, po aktywnej współpracy z Polską Agencją Informacji i Handlu, czy Katowicką Specjalną Strefą Ekonomiczną pomysł na zainteresowanie potencjalnych inwestorów i przedsiębiorców raciborską ofertą terenów inwestycyjnych.

Reklama nieruchomości inwestycyjnych przy ul. Cecylii i Gospodarczej będzie pojawiać się do końca czerwca tego roku rotacyjnie w wybranych przez Miasto Racibórz lokalizacjach na doświetlanych billboardach o powierzchni 48 m2. To krok w kierunku zmaksymalizowania zasięgu promocji naszych terenów i dotarcia do jak największej liczby potencjalnych inwestorów. Wdrażana kampania outdoorowa to także przetarcie szlaków i sprawdzenie, które kanały dystrybucji informacji mają największą skuteczność. Wkrótce ruszymy z kampanią telewizyjną. Spot promujący nasze tereny będzie emitowany na antenach największych stacji telewizyjnych w Polsce.

Racibórz podejmuje szereg działań zmierzających do pozyskania inwestorów krajowych i zagranicznych. W ich ramach prowadzi m. in. aktywną współpracę z Polską Agencją Informacji i Handlu, Śląskim Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera oraz z Katowicką Specjalną Strefą Ekonomiczną. W wyniku podjętych działań związanych z pozyskiwaniem i obsługą inwestora sprzedane zostały tereny w ramach KSSE (tzw. „starej strefy”). W grudniu 2016 roku, z uwagi na duże zainteresowanie terenami strefę rozszerzono o kolejne tereny przy ul. Cecylii/Gospodarczej. To 10 działek o łącznej powierzchni 7,5 ha. Dwie największe znalazły już nabywców. Rozstrzygnięcie przetargu na dwie kolejne działki planowane jest 29 stycznia.

Prace związane z uzbrojeniem nowo włączonego terenu zrealizowano przy wsparciu finansowym w ramach RPO WSL. Wartość projektu to ponad 3,8 mln zł, z czego dofinansowanie to ponad 2,3 mln zł. Również kampania billboardowa realizowana jest w ramach projektu „ Przygotowanie terenów inwestycyjnych typu brownfield, poprzez uzbrojenie w sieci infrastruktury technicznej działek w obrębie ulic Cecylii i Gospodarczej w Raciborzu”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

WROCŁAW- ul. Kwiatkowskiego

Tablica przy ul. Kwiatkowskiego we Wrocławiu, która łączy miejsce Parku Handlowego Bielany Wrocławskie (Makro,Tesco, IKEA, OBI, Castorama, Auchan, Leroy Merlin, Jula) z centrum miasta. Reklama na łuku drogi, widoczna z odległości 500 metrów.

WROCŁAW LOTNISKO 

Reklama we Wrocławiu przy drodze wyjazdowej
z Międzynarodowego Portu Lotniczego Wrocław-Strachowice, w odległości 1500 m od lotniska
i 9 km przed centrum miasta.

KATOWICE LOTNISKO

Tablica jest zlokalizowana przy głównej drodze wjazdowej do Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice w Pyrzowicach – w odległości 700 m do portu lotniczego. Reklama jest widoczna z ponad 400 m.

CZĘSTOCHOWA, ALEJA WOJSKA POLSKIEGO

Tablica w centrum Częstochowy, w Alei Wojska Polskiego, przy trasie międzynarodowej
nr 1 łączącej Warszawę z miastami GOP. Reklama ulokowana przy drodze trzypasmowej, widoczna z odległości ponad 200 m, na wysokości Galerii Handlowej Jurajska.

ŁÓDŹ, ALEJA WŁÓKNIARZY

Lokalizacja znajduje się przy jednej z głównych ulic miasta. W sąsiedztwie znajduje się stacja benzynowa a vis a vis jest hipermarket. Tablica jest ustawiona równolegle do drogi w rejonie skrzyżowania z ul. Pojezierską gdzie jest ustawiona sygnalizacja świetlna co powoduje dłuższą widoczność reklamy.

RADOM, UL. CZARNIECKIEGO

Tablica przy ulicy Czarnieckiego, jednej z głównych ulic Radomia
i zarazem przy trasie Warszawa – Kraków. Lokalizacja przy drodze dwupasmowej, bardzo dobrze widoczna kierowcom i pieszym
z ponad 300 m.

POZNAŃ, UL. KRZYWOUSTEGO

Tablica przy jednej z głównych ulic miasta. Reklama jest widoczna z 200 metrów.

 

Źródło: UM Racibórz

Rozmiar czcionki
Kontrast

Strona wykorzystuje pliki cookies. Kontynuując przeglądanie witryny, zgadzasz się na ich wykorzystanie. Więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zamknij