W związku z kolejnymi przypadkami Koronawirusa w Polsce, Zakład Ubezpieczeń Społecznych utworzył, w Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS (tel. 22 560 16 00) nowe linie tematyczne, dla osób, które potrzebują informacji na temat:
zasiłku opiekuńczego i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji – po połączeniu z infolinią ZUS, na klawiaturze numerycznej telefonu należy wybrać 0 – połączenie z konsultantem, a następnie 9
ulgi i umorzenia oraz zawieszenia działalności – po połączeniu z infolinią ZUS, na klawiaturze numerycznej telefonu należy wybrać 0 – połączenie z konsultantem, a następnie 7
w innych sprawach – po połączeniu z infolinią ZUS, po wybraniu 0 (połączenie z konsultantem), należy wybrać odpowiedni temat rozmowy:
Strona wykorzystuje pliki cookies. Kontynuując przeglądanie witryny, zgadzasz się na ich wykorzystanie. Więcej
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.