ngo pr
Doradztwo dla NGO
7 czerwca 2022
szablon post33
Erasmus dla młodych przedsiębiorców
13 czerwca 2022

Praca w Urzędzie Miasta. Nowe nabory!

szablon post

Trwają nowe nabory na wolne stanowiska urzędnicze. Poszukujemy osób chętnych do pracy na stanowiskach: podinspektora ds. zarządzania personelem w Wydziale Organizacyjnym,  podinspektora ds. gospodarki lokalami oraz  referenta ds. kancelaryjno – biurowych w Wydziale Lokalowym, podinspektora ds. przedsiębiorczości w Wydziale Rozwoju oraz aplikanta Straży Miejskiej.

Nabór na stanowisko podinspektora ds. zarządzania personelem w Wydziale Organizacyjnym – nabór do 14.06.

Wymagania niezbędne:
a)    wykształcenie wyższe
b)    obywatelstwo polskie
c)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
d)    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
e)    nieposzlakowana opinia.

2)  dodatkowe:
a)    1 rok stażu pracy w obszarze zgodnym z zadaniami na stanowisku lub 4 lata stażu pracy w administracji
b)    znajomość:
–    ustawy o samorządzie gminnym
–    ustawy o pracownikach samorządowych
–    Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie dokumentacji pracowniczej
–    Kodeksu pracy ( Dział I, II, III, IV, VI i VII).

Planowany termin rozpoczęcia pracy – lipiec 2022 r.

 Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:

1)    Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej pracowników Urzędu.
2)    Przygotowywanie do archiwizacji akt osobowych i dokumentacji pracowniczej pracowników zwolnionych.
3)    Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników oraz obsługa programu kadrowego, w tym modułu do elektronicznej rejestracji czasu pracy.
4)    Realizacja szkoleń dla pracowników, wystawianie ankiet oceny szkoleń oraz rozliczanie zrealizowanych szkoleń.
5)    Przygotowywanie dokumentów związanych z przyznawaniem nagród i zmianą wynagrodzenia pracowników.
6)    Prowadzenie spraw związanych z przyjęciem osób na praktyki zawodowe i studenckie oraz staże.
7)    Bieżąca obsługa pracowników Urzędu w zakresie spraw kadrowych

 Nabór na stanowisko podinspektora ds. gospodarki lokalami w Wydziale Lokalowym do dnia 14.06.2022 r.

 Wymagania :
1) niezbędne:
a)    wykształcenie wyższe,
b)    obywatelstwo polskie,
c)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d)    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e)    nieposzlakowana opinia.

2) dodatkowe:
a)    1,5 roczny staż pracy w administracji,
b)    znajomość przepisów:
–   ustawy o samorządzie gminnym
–    ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego.
c)    znajomość języka migowego

  Warunki pracy na stanowisku:

–    planowany termin rozpoczęcia pracy – lipiec 2022 r.
–    zatrudnienie na czas określony do dnia 28.02.2023 r.

Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:

1)    Prowadzenie spraw z zakresu najmu lokali mieszkalnych.
2)    Prowadzenie spraw związanych z adaptacją pomieszczeń niemieszkalnych na lokale mieszkalne.
3)    Prowadzenie spraw związanych z udostępnieniem lokali mieszkalnych przez najemców osobom trzecim.
4)    Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta Racibórz i zarządzeń Prezydenta Miasta Racibórz dotyczących zasad wynajmowania lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miasta Racibórz, wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy.
5)    Przyjmowanie od zarządców nieruchomości danych dotyczących czynszów najmu lokali mieszkalnych nie należących do publicznego zasobu mieszkaniowego celem przygotowania zestawienia wyżej wymienionych danych do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego.

Nabór na stanowisko podinspektora ds. przedsiębiorczości w Wydziale Rozwoju – do dnia 15.06.2022 r.

Wymagania :
1) niezbędne:
a)    wykształcenie wyższe
b)    obywatelstwo polskie
c)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
d)    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
e)    nieposzlakowana opinia.

2)  dodatkowe:
a)    wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, prawo, administracja lub przedsiębiorczość
b)    1 rok stażu pracy w obszarze zgodnym z zadaniami na stanowisku lub 4 lata stażu pracy w administracji
c)    znajomość przepisów:
ustawy o samorządzie gminnym
ustawy prawo przedsiębiorców
ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie ( Dział I, Dział II – rozdział 1, 2, 3, 6, Dział III)
ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej
Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie organizowania prac społecznie użytecznych.

Planowany termin rozpoczęcia pracy lipiec 2022 r.

  Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
1)    opracowanie i monitoring programu wspierania przedsiębiorczości,
2)    upowszechnianie informacji o możliwościach pomocy dla przedsiębiorców ze strony samorządu
3)    współpraca z organizacjami gospodarczymi w zakresie przedsiębiorczości,
4)    inicjowanie działań rozwijających przedsiębiorczość w mieście,
5)    koordynacja działań prowadzonych w „Ośrodku Współpracy Gospodarczej” w  Raciborzu przy ul. Batorego 7,
6)    organizacja w gminie programu prac społecznie użytecznych
7)    realizacja zadań związanych z rozliczaniem przyznanych dotacji dla organizacji pożytku publicznego
8)    wspieranie działań małej i średniej przedsiębiorczości tworzących nowe miejsca pracy oraz inicjowanie partnerstw w celu wspólnego przygotowania i realizacji projektów promujących zatrudnienie.

Nabór na aplikanta Straży Miejskiej – nabór do 24.06

Wymagania :

1) niezbędne, w tym wynikające z art. 24 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych:

  1. wykształcenie średnie
  2. ukończone 21 lat
  3. uregulowany stosunek do służby wojskowej
  4. obywatelstwo polskie
  5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe
  7. nienaganna opinia
  8. sprawność pod względem fizycznym i psychicznym

2)  dodatkowe:

  1. wykształcenie wyższe,
  2. 1,5 roku stażu pracy w administracji,
  3. ukończone szkolenie podstawowe dla strażników gminnych/miejskich zgodnie z art. 25 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych,
  4. ukończone szkolenie z zakresu sztuk samoobrony,
  5. prawo jazdy kat. B
  6. znajomość przepisów:
  • ustawy o samorządzie gminnym
  • ustawy o strażach gminnych
  • ustawy Kodeks wykroczeń
  • ustawy o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej

Warunki pracy na stanowisku:

  1. praca biurowa 20%
  2. praca w terenie 80%
  3. praca przy komputerze
  4. pełny wymiar czasu pracy
  5. pierwsza umowa o pracę na czas określony do 12 miesięcy
  6. planowany termin rozpoczęcia pracy lipiec 2022 r.

 Nabór na stanowisko referenta ds. kancelaryjno – biurowych w Wydziale Lokalowym – nabór do 22.06

Wymagania :
1) niezbędne:
a)    Spełnienie jednego z poniższych warunków:
wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy, lub
wykształcenie wyższe
b)    obywatelstwo polskie
c)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
d)    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
e)    nieposzlakowana opinia.

2)  dodatkowe:
a)    0,5 roku stażu pracy w administracji
b)    znajomość:
ustawy o samorządzie gminnym
ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie Gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego
Kodeksu cywilnego ( księga trzecia: tytuł XVII Najem i dzierżawa, tytuł XVIII Użyczenie)
Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( za wyjątkiem Instrukcji Archiwalnej).

Planowany termin rozpoczęcia pracy lipiec 2022 r.

Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:

1.    Prowadzenie spraw związanych z wynajęciem lokali mieszkalnych na czas trwania stosunku pracy.
2.    Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz jej rejestracja w systemie obiegu dokumentów.
3.    Przedkładanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy według dyspozycji Naczelnika.
4.    Przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta.
5.    Przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą.
6.    Obsługa interesantów Wydziału.
7.    Dbałość o aktualność kart usług realizowanych przez Wydział.
8.    Zamawianie materiałów biurowych, zgłaszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania.

Żródło: UM Racibórz

Rozmiar czcionki
Kontrast

Strona wykorzystuje pliki cookies. Kontynuując przeglądanie witryny, zgadzasz się na ich wykorzystanie. Więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zamknij