i na d p
Impreza na dobry początek
13 września 2021
zus pp
Bezpłatne webinarium ZUS: Zasady wypełniania dokumentów ubezpieczeniowych
20 września 2021

Naucz się skutecznej obsługi klienta

w walla

Już 7 października odbędzie się dwugodzinne szkolenie „Skuteczna obsługa klienta”. Szkolenie poprowadzi Wojciech Walla – trener z dwudziestoletnim doświadczeniem biznesowym i coach zespołów sprzedaży. Początek o godzinie 18:00.

Każdy uczestnik szkolenia już po jego zakończeniu będzie mógł skorzystać z indywidualnego wsparcia, by wzmocnić kompetencje sprzedażowe zarówno swoje, jak i swoich pracowników. Po wcześniejszym umówieniu będzie możliwość zorganizowania spotkania dla całego zespołu pracowników. Zarówno szkolenie, jak i późniejsze indywidualne wsparcie są bezpłatne, wymagają jedynie wcześniejszej rejestracji.

Celem szkolenia jest:

  • Zrozumienie potrzeb klienta
  • Poznanie typologii klienta
  • Weryfikacja własnych mocnych/słabych stron w kontakcie z klientem
  • Nabycie umiejętności kreowania relacji interpersonalnych oraz handlowych z klientami
  • Doskonalenie umiejętności kontrolowania rozmowy sprzedażowej
  • Nabycie umiejętności dostosowywania ofert do indywidualnych potrzeb klienta
  • Zdobycie wiedzy na temat efektywnego realizowania procesu sprzedaży
  • Nabycie umiejętności prowadzenia trudnych rozmów w sposób asertywny
  • Zdobycie umiejętności reagowania na zastrzeżenia

Program szkolenia:

  1. Efektywny handlowiec (wyznaczanie celów do osiągniecia z Klientem na bazie narzędzi GROW, WARTE, siatki celów
  2.  Kontakt z klientem (rozpoznawanie własnego stylu relacji z klientem, obraz firmy prezentowany klientowi)
  3. Osobowość klienta – typy klientów oraz sposoby reagowania i dostrajania się (Typologia OSH: zgodny vs. Negujący; na cele vs. na problemy; na ja vs. na inni; osobisty vs. rzeczowy; chaotyczny vs. systematyczny)
  4. Skuteczna komunikacja w rozmowie sprzedażowej (autoprezentacja i pierwsze wrażenie: mowa ciała, ton głosu, akcentowanie – co z tego słyszy klient oraz jak to interpretuje; „Co ja z tego będę miał?” – język korzyści)
  5. Rozmowa z Klientem (prezentacja oferty; metody argumentacji cenowej)
  6. Prezentacja oferty handlowej (usuwanie wątpliwości na bazie technik: negocjacyjne jujitsu; stawianie granic, zdarta płyta; zamglenie; ogólniki do konkretów; komunikat ja)
  7. Zamykanie rozmów (rodzaje obiekcji i ich przyczyny; metody rozwiewania wątpliwości klienta)

BIO trenera

Wojciech Walla jest trenerem z dwudziestoletnim doświadczeniem biznesowym na stanowiskach doradcy, managera, trenera wewnętrznego i coacha zespołów sprzedaży. Jego kluczowe kompetencje obejmują m.in. prowadzenie szkoleń indywidualnych i grupowych w zakresie umiejętności sprzedażowych (negocjacje biznesowe, techniki sprzedaży, obsługa klienta, trudne sytuacje, telemarketing, komunikacja z klientem, sprzedaż ratalna, etykieta w biznesie). Prowadził warsztaty dla: Komisji Europejskiej, Urzędu Marszałkowskiego w Katowicach, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Unilever Polska, Ministerstwa Sprawiedliwości, Mix Electronics, Leroy Merlin, Autosan Sanok, Meble Black Red White, Mebel Rust, AGD Market Sp. z o.o., Morele.net Sp. z o.o. i wielu innych. Posiada certyfikat Practitioner Coach Diploma Noble Manhattan Coaching oraz dyplom z certyfikacji IML EFFECTIVENESS wydany przez The Insitute for Motivational Living Inc. Ukończył szkoły trenerów OSH Kontrakt z siedzibą w Warszawie i Moderator we Wrocławiu. W ramach przeprowadzonych warsztatów sprzedażowych oraz sesji doradczych zrealizował ponad 10000 godzin zajęć.

***
Szkolenie: Skuteczna obsługa klienta
data: 7 października 2021 r. | godz.: 18:00 – 20:00
miejsce: PUB Raciborska Piwnica (ul. Batorego 5, Racibórz)
trener: Wojciech Walla


Rozmiar czcionki
Kontrast

Strona wykorzystuje pliki cookies. Kontynuując przeglądanie witryny, zgadzasz się na ich wykorzystanie. Więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zamknij