Obrazek wyrozniajacy PP 6
Oświadczenie odbiorcy końcowego energii elektrycznej
26 lipca 2019
Obrazek wyrozniajacy PP 7
Sierpień w Inkubatorze Przedsiębiorczości
1 sierpnia 2019

Jak usprawnić pracę w firmie przy pomocy narzędzi IT – konsultacje.

KONSULTACJE OBR WYR

Chcesz poznać użyteczne i tanie narzędzia IT do usprawnienia pracy w firmie? Weź udział w konsultacjach z Mateuszem Kaczmarczykiem, które z początkiem sierpnia odbędą się w Inkubatorze Przedsiębiorczości.

Konsultacje zostały przygotowane z myślą zarówno o firmach produkcyjnych, jak i usługowych, które korzystają z excela, thunderbirda i innych popularnych narzędzi do zarządzania pracą i komunikacji z klientami w działach sprzedaży/serwisu/obsługi klienta.

Dlaczego warto wziąć udział w spotkaniu? Każdy uczestnik spotkania pozna komunikatory firmowe i systemy zarządzania relacjami z klientem (CRM); systemy do zarządzania projektami; systemy „ticketowe” do obsługi zgłoszeń. Konsultant podpowie, jakie programy wydają się być najtrafniejsze dla Twoich potrzeb i jak je wdrażać. Wskaże także korzyści, ograniczenia i różnice między płatnymi i darmowymi wersjami narzędzi IT. Konsultacje są bezpłatne i będą miały charakter indywidualny. Każdemu zainteresowanemu lub grupie osób reprezentujących jedną firmę doradca będzie mógł poświęcić godzinę.

Wybierz dogodną dla siebie godzinę:

BIO konsultanta
Mateusz Kaczmarczyk
– obecnie współwłaściciel firmy zajmującej się optymalizacją funkcjonowania innych przedsiębiorstw. Manager z 12-letnim doświadczeniem, w każdej swojej pracy wdrażał narzędzia mające usprawnić procesy i komunikację, oraz zmaksymalizować efekt oszczędzając czas pracy.

Specjalizuje się w:

  • optymalizacji działów obsługi klienta / serwisu;
  • wdrażaniu narzędzi usprawniających pracę (systemy ticketowe, komunikatory, systemy do zarządzania projektami);
  • reorganizacji i usprawnianiu przepływu informacji w firmie

Branże i działy w których wprowadził optymalizację:

  • IT / Cloud services;
  • IT / Hosting;
  • Produkcja maszyn – FCMG;
  • Agencja Interaktywna / Marketing

Dotychczas zrealizowałem wdrożenia i projekty:

  • Wdrożone systemy ticketowe – 3;
  • Zoptymalizowane DOK – 3;
  • Zoptymalizowane działy serwisu – 1;
  • Wdrożone CRM – 2;
  • Komunikatory firmowe – 4;
  • Zoptymalizowane procesy przepływu informacji od wejścia zamówienia do skończenia usługi / produktu – 3

***
Narzędzia IT do usprawnienia pracy w firmie
data:
7 sierpnia 2019 | godz.: 10:00-11:00
miejsce: Raciborski Inkubator Przedsiębiorczości (ul. Batorego 7, Racibórz – sala konferencyjna na III piętrze)

 

ZAPISZ SIĘ TUTAJ

Rozmiar czcionki
Kontrast

Strona wykorzystuje pliki cookies. Kontynuując przeglądanie witryny, zgadzasz się na ich wykorzystanie. Więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zamknij