stawka godzinowa
Sejm za stawką godzinową
20 lipca 2016
grunt
Grunt na medal – wizyta audytorów
22 lipca 2016

Budowanie Marki

grywalizacja

W dzisiejszych czasach walka o zdobycie i utrzymanie klienta wykroczyła poza konkurencję cenową. Niższa cena nie decyduje już o zawarciu transakcji. 

Decydująca jest relacja wartości jakie otrzymuje nasz klient do kosztów jakie musi ponieść i to nie tylko w postaci pieniędzy, ale również w postaci np. czasu. To jednak nie wszystko. Zawieranie transakcji to zaspokajanie potrzeb. Przedsiębiorstwa w procesie pozyskania klienta, zanim spełnią rzeczoną potrzebę, muszą często uświadomić mu jej istnienie lub nawet ją wykreować.  W procesie budowania marki, firma powinna wysłać jasny komunikat: „w tym możemy Ci pomóc”.

Storytelling, czyli opowiadanie historii
Dobra marka, to tak naprawdę dobrze opowiedziana historia.  Dobra historia powinna zawierać trzy elementy:  fakty, emocje oraz to co przekona odbiorcę do podjęcia konkretnych działań. Z dobrą historią produkt lub usługa urasta do rangi czegoś znacznie ważniejszego.  Przykład? Rzeczy należące do znanych osób osiągają na aukcjach zawrotne ceny.  Dlaczego? Ponieważ mają historię.

Wielka gra
Jednym z elementów utrzymania klienta jest budowanie jego lojalności wobec marki. Żyjemy w świecie, gdzie programy lojalnościowe są powszechne. Fakt istnienia takiego programu już nie wystarczy. Zaproponujmy naszemu klientowi grę. Dajmy mu szansę na wygranie nagrody lub zdobycie czegoś unikatowego. Zaproponujmy mu coś na czym nie może stracić, a przy zaistnieniu odpowiednich warunków może sporo zyskać.

Poznaj nowe trendy w marketingu. Dowiedz się jak zdobyć i utrzymać klienta dzięki grywalizacji. Weź udział w szkoleniu Inkubatora Przedsiębiorczości w Raciborzu.

Rejestracja: //evenea.pl/imprezy/biznes-i-przedsiebiorczosc/raciborz/grywalizacja-jak-zwiekszyc-sprzedaz-poprzez-wciagniecie-klientow-do-gry-129543/?source=directory.

temat: Grywalizacja
data: 23 lipca 2016 r. | godz.: 9:00-13:00
miejsce: Racibórz, ul. Batorego 7 (sala konferencyjna, III piętro)
autor: Dawid Pastor, doradca Inkubatora Przedsiębiorczości w Raciborzu

 

Rozmiar czcionki
Kontrast

Strona wykorzystuje pliki cookies. Kontynuując przeglądanie witryny, zgadzasz się na ich wykorzystanie. Więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zamknij